zrobić z SDI => TDI ASV

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • WojtasFCP
    Drive
    • 2005
    • 43

    zrobić z SDI => TDI ASV

    dzięki Piorze! jak się nie uda nigdzie to spróbuję tam podjechać , ale daleko ma oj, daleko :roll:
    Fabia Club Polska : www.fcp.pl

    Moja Fabka
  • lyzy 110
    Ambiente
    S_OCP Member
    • 2004
    • 237

    #2
    zrobić z SDI => TDI ASV

    pisało się 100 tki razy o podnoszeniu mocy w SDI ale mnie interesuje podmiana całych podzespołów w SDI na TDI - dlaczego bo możńa tanio kupić młodego SDI-ka a mam motor skrzynię komputer itp itd od TDI
    czy mój tok rozumowania jest poprawny czy można by wyrzucić motor SDi ze skrzynia a wpakować ASV ze skrzynią oraz kompoemt do tego silnika czy tez gra nie jest warta świeczki :idea:

    będę wdzięczny za wszelkie sugestie
    była czeszka jest franca ale wolałem czeszkę

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      SDI bedzie mialo z tylu bebny, a nie tarcze ktore miales. Do tego wyposazenie takiego SDi czesto jest blade, wiec o klimie ktora miales jak sadze, mozesz zapomniec. Jesli SDi fabrycznie schodzily na kolach 14" to hamulce z przodu tez beda malutkie, a Twoje juz raczej do niczego sie nie nadaja.
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • lyzy 110
        Ambiente
        S_OCP Member
        • 2004
        • 237

        #4
        hm to nie dobrze trzeba szukac na zachodzie czegoś
        była czeszka jest franca ale wolałem czeszkę

        Komentarz

        • Paweł T
          Elegance
          • 2006
          • 784

          #5
          1,6 benzyna chyba miała lepsze wersje i często na 15
          TDI ASV 140KM 300Nm

          Komentarz

          • Bonus
            Ambiente
            • 2005
            • 249

            #6
            chodzi ci o to że kupujesz druga oktavie i pakujesz w nią TDI które masz w octavi którą posiadasz teraz?

            [ Dodano: Pią 18 Sie, 06 00:10 ]
            czy tylko wsadzasz głowice lub samo turbo o ile głowica nie jest z turbo

            Komentarz

            • lyzy 110
              Ambiente
              S_OCP Member
              • 2004
              • 237

              #7
              Zamieszczone przez Bonus
              chodzi ci o to że kupujesz druga oktavie i pakujesz w nią TDI które masz w octavi którą posiadasz teraz?
              tak pakuję cały kompletny osprzęt silnika i silnik z mojej octavki

              ale po pierwszych wypowiedziach jakoś ogarnęło mnie zwątpienie
              była czeszka jest franca ale wolałem czeszkę

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #8
                Trzeba przeliczyc wszystkie za i przeciw. To musialby byc sciagniety jakis anglik i wtedy przelozony u nas, tylko czy to sie oplaca i co powiedziec potem przy sprzedazy :roll:
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • nico21
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 2640
                  • Volkswagen

                  #9
                  lyzy 110, Speedy przerabiał anglina i wie co ijak - zstukaj do niego
                  DACAR.team

                  Komentarz

                  • MiKruS
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 7976

                    #10
                    Czy miedzy uzywanym SDI a TDI jest az tak istotna roznica w cenie?

                    Mysle, ze suma sumarum lepiej moze wyjsc kupienie TDI zamiast SDI i sprzedanie komus silnika wraz ze skrzynią, turbiną, itd., ktory posiadasz, zamiasta bawienie sie w swapy.
                    TDI 205PS

                    Komentarz

                    • Bonus
                      Ambiente
                      • 2005
                      • 249

                      #11
                      dużo jest różnic w mocowaniach silnika miedzy octaviami TDi i SDI i benzynówkami

                      Komentarz

                      • Masmo
                        L&K
                        • 2005
                        • 1145

                        #12
                        Rozumiem że masz robity wóz. Dlaczego SDI. Możę lepiej jakąś bezynkę z mocniejszych i przełożyć wszystkie graty ze starego. Mój kumpel ma podobny problem rozbił 2-letnią Borę i radziłem mu kupić dobrą karocę z zarżniętą mechaniką i przerzucić graty. Za komuny ojciec wymieniał karoserię w 125P i było to dość proste. Operacja będzie napewno czasochłona lub kosztowna ale może gra jest warta świeczki.
                        Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                        Komentarz

                        • DGW
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2006
                          • 2330

                          #13
                          Zamieszczone przez MiKruS
                          Mysle, ze suma sumarum lepiej moze wyjsc kupienie TDI zamiast SDI i sprzedanie komus silnika wraz ze skrzynią, turbiną, itd., ktory posiadasz, zamiasta bawienie sie w swapy.
                          Myśle że jest to jedno z dobrych rozwiązań.
                          Drugie to kupienie TDI-ka ASV i w razie jak Ci się coś wysra będziesz musiał tylko przełożyć a nie wydawać kase na nowe. Części jak leżą jeść nie wołają :wink:
                          NFPNorth-West
                          2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                          WARSZTAT www.dsize.pl
                          ->
                          CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                          spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                          Komentarz

                          • Jabar1975
                            RS
                            • 2006
                            • 3331

                            #14
                            Najprostszy i najlepszy sposob przerobienia SDI na TDI:
                            SPRZEDAC WOLNOSSAKA I KUPIC AUTO Z TURBINA!
                            nasza droga: www.wpzs.pl

                            Komentarz

                            • lyzy 110
                              Ambiente
                              S_OCP Member
                              • 2004
                              • 237

                              #15
                              Zamieszczone przez MiKruS
                              ysle, ze suma sumarum lepiej moze wyjsc kupienie TDI zamiast SDI i sprzedanie komus silnika wraz ze skrzynią, turbiną, itd., ktory posiadasz, zamiasta bawienie sie w swapy.
                              do takiego też wniosku dochodzę, póki co w głowie moge óżne warianty przerabiać :szeroki_usmiech .

                              a tak na marginesie to czy ktoś się orientuje gdzie lepiej zrobić wypad za furakiem. Niemcy Belgia czy Holandia ja narazie obstawiam belgię. Bo raczej w Polsce nie bede kupował a samochód to octavka ponownie postanowione :diabelski_usmiech
                              była czeszka jest franca ale wolałem czeszkę

                              Komentarz

                              Pracuję...